lindajjohanssonn.blogg.se

2013-04-23
20:57:28

Åååh, deprimerad
Jag vill inte vara i vislanda, jag vill vara i stockholm igen, och se Justin om och om igen :(
Satt och grät halva bussvägen hem eftersom att jag inte ville åka.. Hahah
Världens segaste bussresa föresten! Vi åkte runt 11-12 på kvällen, och kom fram till Ljungby runt halv 7, sen var jag hemma vid 7, och fick skynda mig att duscha och fixa mig osv. sen vidare till skolan, haha.
Sov max 1,5 timme på bussen så ni kan ju tänka er hur trött jag har varit idag. Satt och halvsov på nästan varje lektion..
Hahaha, föresten, alla har frågat om konserten var bra. Vad är det för fråga, såklart den inte var bra, den var helt jävla amazing. Har aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv, och det tog ca 15 minuter innan jag fattade att det verkligen var Justin som var på scenen.
Åh, när han tog av sig tröjan, dog lite.
The Fooo, som var förband var också sjukt grymma. Första gången dom spelade live, så spelar dom inför ca 15 000 människor, inte illa ;)
Här är iallfall lite bilder + en video av The fooo. 
Lånar av Sofie, eftersom att alla mina bilder blev dåliga, hhaha
Försökte ta en bild på oss och Justin, misslyckades totalt..
Swag osv.
Grymma på att dansa eller? hahah

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: