lindajjohanssonn.blogg.se

2013-04-17
20:57:47

First world problems.
Åååh, så arg just nu. När jag kom hem idag märkte jag att min mobilladdare som jag har haft i min väska hela dagen helt plötsligt är borta. Vet att den låg där i innan, och jag har inte tagit upp den ut väskan idag, så någon måste ha tagit den. KUL.
Så min mobil är just nu död, och jag kommer inte kunna ladda den förens imon i skolan.
Senare på kvällen ska vi dessutom laga middag med klassen till alla föräldrar, syskon osv. så då måste vi stanna kvar efter skolan och göra det..
Men det kan väl kanske bli lite kul, haha :)
 
Och det med laddaren löser sig förhoppningsvis, eftersom att jag ska få låna en tills jag köper en ny. 
Det jobbigaste med iphone 5 är att den har en helt annan laddare och inte så många har en sån man kan få låna.. 
Hahah, vilka i-landsproblem

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: