lindajjohanssonn.blogg.se

2013-04-02
22:11:00

IT'S MY BIRTHDAY BITCHES
Wooo 16 nu då, hahaha!
Alla har gått runt och frågat "Hur känns det att vara 16?"
Märker ingen skillnad alls, har inte ens fått köra bil ännu eftersom att vi inte hunnit med det... 
Aja, det har varit en grym födelsedag, förutom att en viss Fridis var sjuk idag så jag kunde inte träffa henne eller få min present.
Men har fått massa fina grejer av familjen och Daniella. 
Ska få presenter av kusinerna + Sofia, Jennie och Fridis med!
Men jag fick bland annat en jättefin klocka, ett par skor, en hollister tröja, pengar och massa mer. Så jag är sjukt nöjd med dagen! :)
 
Här är iallfall lite bilder från idag!
Hahahah, fula <3
Några av presenterna! :)
Tårta tårta tårta tårta <3
Och ja, har ETT ljus eftersom att vi inte hittade mer.. Hahah!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: