lindajjohanssonn.blogg.se

2013-04-01
13:51:32

Födelsedagar!
Var hos Daniella igår och firade hennes födelsedag med Frida, Stina, Becca och Daniellas familj. Gjorde dessutom 2 tårtor! :)
Och imon är det min födelsedag! Wopwop
Kul att vi har varit lediga fram tills dagen innan min födelsedag föresten... Så idag kommer jag sitta och göra massa skolgrejer, som jag egentligen skulle gjort innan på lovet, men helt glömt bort, ooops.
Har verkligen hur mycket som helst att göra.
So, no, bild, engelska, matte och svenskan ska vara klart denna veckan, åååh, ska typ hoppa av skolan och bli uteliggare
Fast nej.. Men måste fortsätta plugga nuuu, ttyl.
Såhär fint slog jag in Daniellas present.. haha!

Kommentar:
#1: Felicia

väldigt fin blogg!

2013-04-01 @ 15:06:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: