lindajjohanssonn.blogg.se

2013-04-24
21:30:13

Sommarjobba i båstad!
Woo, fick ett mejl innan idag där det stod att jag fick sommarjobbet under tennisveckorna i båstad (15 juli-21 juli, damveckan.) 
Så, jag, Daniella och Fridis kommer åka till båstad och jobba och festa i sommar. Hur grymt kommer inte det bli?! :D
Påtal om något helt annat. Jag är verkligen helt 'emotionally unstable' (vet inte hur man säger det på svenska..) , sen konserten. Jag kan börja gråta för allt. Ni kommer nog idiotförklara mig nu, men man måste ha upplevt det för att förstå. Jag är ju så sjukt glad att jag fick se honom, men samtidigt så ledsen, eftersom att jag vet inte om jag någonsin kommer få se honom igen.
Åh
Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: