lindajjohanssonn.blogg.se

2013-04-03
22:39:30

I got that power
Tjooo
Kommer helt ärligt inte på något att blogga om.. 
Har varit hos Daniella idag och tanken var egentligen att vi skulle plugga och slinga mitt hår, men inget av det blev gjort, eftersom att Jag, Daniella och Gustav (som också följde med hem till Daniella) bara satt vid mobilerna och datorn osv. Sociala klubben? Ohyes.
Jag målade dessutom naglarna, sånt med glitter osv som man häller på sen. Fick typ en liten låda med lite glitter och nagellack av Fridis idag eftersom att hon var frisk idag! :)
 
När jag kom hem började jag göra lite läxor, och plugga på matten eftersom att vi ha prov imon.. Kommer faila, haha!
Men nu måste jag snart gå och lägga mig, är så sjukt trött!
Btw, här är en bild på klockan jag fick igår eftersom att någon bad mig lägga upp en bild på den + en bild på naglarna. Blev dock ganska failat eftersom att jag har sjukt fula naglar just nu... 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: