lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-09
21:36:00

Andra advent!
Idag har varit en sån där typisk söndag när man egentligen inte gjort nånting.. Jag och mamma skulle egentligen åka hem till mormor och morfar, men dom var sjuka så vi åker dit en annan dag istället.
Insåg för några timmar sen att jag har en bilduppgift och ett musikarbete jag skulle göra klart tills imon med.
Bilduppgiften går ut på att man ska ta 5 bilder från olika perspektiv och lite sånt, väldigt enkelt haha :)
Här är några av bilderna :)
Min lilla mofi!
Hahaha, åh skrattade sjukt mycket när jag tog denna bilden.
Hahahaha, jag har nog världens fulaste hund
Fast ibland är han lite söt.
Men nu ska jag kolla vidare på x factor (uk). Final ikväll ju! Och One direction har varit med och lite så ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: