lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-08
23:41:38

Breaking dawn part 2
Varit och kollat på bio ikväll med Daniella. Vi kollade på breaking dawn part 2, och måste faktiskt säga att det är den bästa av alla twilight filmerna. Dom är faktiskt inte så dåliga som alla säger, det är bara den första som är dålig!
Och jag var så sjukt glad att Jacob inte dog! Alla har sagt att han dog (?) men Frida som redan har sett filmen sa att han inte gjorde det men jag trodde att hon bara sa så för att göra mig glad typ, hahah! #teamjacob forever ;)
'
Hahah åh, jag gjorde största misstaget inne i bion.. I mitten av filmen skulle jag öppna en chipspåse. Det lät hur mycket som helst och jag kände typ allas blickar, så det slutade med att jag gav upp.
Har suttit och nynnat på den där låten som är i slutet av filmen ett tag nu. Denna låten om det ä någon som inte har sett filmen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: