lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-02
20:25:40

DECEMBER
Jag vet, dålig uppdatering. Men jag har inte hunnit blogga faktiskt. Har ju faktiskt ett liv.. Eller ah, om man vill kalla att skriva ett litteraturhistoria-arbete ett liv ;)
Nej men jag har inte bara pluggat, jag har varit med lite kompisar och så :)
Och som alla redan vet, men jag är helt efter, så är det december OCH SNÖ!!! Shit va glad jag blev när jag vaknade och såg massa snö! :D
Aja, har inte jätte mycket att skriv så lägger bara upp lite bilder som jag inte hunnit lägga upp ännu, sen ska jag fortsätta skriva på litteratur-arbetet. Åh, hatar det ordet. Ska vara klart på tisdag så jag måste skynda mig lite nu, hehe :)
Hahahah, fula.
Hahaha, lätt min favotitbild denna helgen. Alla skulle göra en captain morgan pose, och Martin ramlade..
Hahah, kollade bort i några sekunder och när jag kollar tillbaka står dom och försöker få upp en cykel på en skylt. Åh, varför umgås jag med sånna människor? Haha ;)
Såhär kul har jag och Fridis på idrotten. Vi fick inte vara med mer.. Btw, det står JB på Fridas tröja :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: