lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-18
22:34:19

Finaste pepparkakshuset någonsin!
Galet chill dag! :) Började med att vi var hos min ena lärare och fikade och delade ut julklappar till klasen, och lekte lite med hennes barns hamster, Kiwi. Sen åkte vi ner till stan, åt på spice n' rice, och sen åkte vi hem. Var hemma hos Fridis typ kvart över ett. Och eftersom att jag är trött 24/7 försökte jag sova när vi kom hem, men då låg frida jämte mig och bokstavligen skrev allt hon kunde. Åh, älskar henne ibland. 
Kiwi, detta var den enda bilden som inte blev helt suddig, hahaha!
Martins julklappar ;)
Rasmus provade också lite, hahah!
Jag, Fridis, Daniella och Sofia är dessutom bäst på att göra pepparkakshus, som ni tydligt kan se :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: