lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-12
23:31:51

Har ni saknat mig? Nehe.
Har haft massa skolarbeten som skulle lämnas in nu innan betygen sätts, men nu är jag äntligen klar med allt! Gud va skönt det känns :)
Är iallafall hos Daniella, eftersom att jag och Fridis ska sova här inatt. Vi skulle egentligen ha värsta film-mys och kolla på Titanic eftersom att jag inte har sett den, men nu är alla trötta och så, så vi får se..
Lucia imon med, woo, tagga. Hahah. Ska läsa en dikt med. Kommer säkert läsa fel, eller stå där och ba "eeh, när första, uhm, ljuset brinner eeh". Hahahah.
Spelade in denna innan idag, hahaha. Martin får tillbaka lite typ.. Haha :)
Det roliga är att det ser ut som att Martin är värsta mobboffret, hahaha..
Föresten, idag har jag gjort något übercoolt på hemkunskapen. Jag har friterat grejer. 
Friterade bananer. WOw.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: