lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-28
22:16:01

Jag hade visst en blogg..
Oj, har helt glömt bort bloggen! Sorry about that..
Men har väl inte gjort så mycket speciellt. Firat jul som alla andra, fått massa julklappar osv.
Idag har jag iallafall varit i stan med Fridis och köpt bland annat en nyårsklänning och Justins parfym, someday. Orkar inte vänta tills hans nya parfym kommer ut här i sverige, kommer säkert ta minst ett år till eller något..
Fick dessutom min julklapp av Frida, Daniella och Sofia idag, James Arthur's bok, My story. Så sjukt glad över det! 
Vet inte om jag ska lägga upp en bild på klänningen, eller om ni ska få vänta tills nyår, haha ;)

Kommentar:
#1: llllll

jo, lägg ut bild innan!! :)

2012-12-29 @ 22:15:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: