lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-16
19:58:25

Jobbjobbjobb - pengarpengarpengar.
Har nyss varit och jobbat, och just nu skulle jag nog kunna somna på en sekund om jag ville. Får verkligen försöka att hålla ögonen öppna.. Hahah!
Orkade inte blogga igår, som ni kanske märkte. Vad har hänt egentligen, jag är trött 24/7. Kan ju vara för att det är så mörkt ute och sånt.. Men jag var iallafall hos Jennie, och vi åt lite tacos och sånt, mys! Och eftersom att jag är världens klumpigaste människa lyckades jag ramla 2 gånger på den 300 meter långa vägen från Jennie till mitt hus när jag skulle gå hem.. Lyckades få några blåmärken och sånt med, haha!
Tacos hos Jennieeee
Ta egobilder när man ska jobba, varför inte? Trött och osminkad är jag med..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: