lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-06
22:15:18

Julklappar är dyrt, haha
Jag har kommit på att jag kan verkligen inte spara pengar. Jag och Fridis försökte spara pengar till en språkresa förra året och det slutade med att Frida hade några tusen och jag hade 0.. Satt och tänkte lite på det eftersom att jag har varit och jobbat lite idag, och insåg att jag kommer köpa julklappar för hela min lön..........
Hahah vem var det som kom på det där med att "det är roligare att ge än att få?" Den människan var ju konstig. Det är ju självklart mycket roligare att få julklappar! Visst, det är ju kul att göra folk glada och så, men ändå..
Aja.
Var hos Daniella innan och vi började göra ett pepparkakshus men jag hann bara hjälpa till att bygga ihop väggarna eftersom att jag skulle åka till jobbet. Men det blev säkert bra. Om inte Daniella tröttnade på det, haha ;)
Fridis har lagt ut bilderna från igår på sin blogg, och här är några av dem :)
Hahaha, vi märkte efter ett tag att pulkan var sönder och att vi lämnade ett litet spår efter oss..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: