lindajjohanssonn.blogg.se

2012-12-14
17:53:38

Lucia och massa sånt.
Hade ju lucia med skolan igår, det gick jättebra, och Sofia var jätteduktig :D Sa min vers rätt också, haha! Sov hos Daniella inatt igen, eftersom att vi skulle vara hos Karin klockan 6 imorse. Vi skulle egentligen gått upp klockan 5, men om ni känner mig; Fridis och Daniella så kan ni ju antagligen lista ut att vi försov oss lite. Vaknade en halvtimme innan vi skulle vara där.. Men vi bara 10 minuter sent ;)
Sen har vi åkt runt och lussat på massa företag. Ganska kul faktiskt!
Snodde denna bilden som min lärare la ut i vår lucia-grupp på facebook :)
Men ska gå och byta om, och ta bort allt smink jag har smetat ut. Glömmer ALLTID bort att jag har smink, sen sitter jag och gnuggar mig i ögonen.. Sen åker jag och några till hem till Gustav ikväll. Aja hejdå!

Kommentar:
#1: Sofia

Tack Lindis <3

2012-12-14 @ 18:17:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: