lindajjohanssonn.blogg.se

2012-11-12
20:08:00

Dag 1
10 sanningar om dig själv + en bild

1. Jag har galet dåligt minne.
2. Just nu vill jag bara gå och lägga mig, även om klockan bara är 8, haha!
3. Idag har jag bara lyssnat på One directions nya album, inget annat.. 
4. Lyssnar på det just nu. 
5. Jag vill ha snö nuuu!
6. Det värsta jag vet är att plugga, eftersom att jag kan inte koncentrera mig på läxorna.
7. Innan tyckte jag att jag var jättelång, fast nu har alla börjat växa om mig och jag känner mig liten..
8. Jag har riktigt tråkigt just nu, så dom som har mig på skype får gärna ringa :)))
9. Om någon skulle ringa mig i skype kommer jag förmodligen somna under tiden.
10. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink.
 
En random egobild jag hittade:)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: