lindajjohanssonn.blogg.se

2012-11-22
22:34:00

Dag 8
En artist du gillar och varför (Man)
 
Okej, alla som känner mig vet vilken artist jag kommer välja. Justin såklart!
Jag gillar ju självklart andra, t.ex Ed Sheeran, Olly Murs, Bruno Mars, och ah, skulle kunna skriva hur många som helst.
Tänker inte ens skriva varför jag gillar honom eftersom att det är alltid någon hater som ska kommentera allt.
T.ex om man skriver/säger att han är en bra artist - "Han låter som en tjej" Wow, va orginell man kan vara, men snälla lyssna på hans nya låtar och inte dom från typ 2010.
Eller om man skriver/säger att han bryr sig om andra - "Han gör det ju bara för pengarna" Ja, det är därför han ger bort hur mycket pengar som helst till folk som behöver det och hälsar på sjuka barn osv.
 
OKEJ, sjukt mycket om Justin, haha. Woops, där försvann minst 15 läsare ;)
Bara för att det blev ett helt inlägg om Justin kan jag lika väl köra fullt ut och lägga upp en av hans musikvideos! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: