lindajjohanssonn.blogg.se

2012-11-12
17:09:39

Dålig uppdatering osv
Förlåt för riktigt dålig uppdatering men har helt ärligt inte haft så mycket att blogga om. Har pluggat hela helgen eftersom att jag ligger efter så mycket i skolan för att jag varit sjuk så mycket.. Och gissa vad jag ska göra direkt efter att jag skrivit detta inlägget? :))))
Fast okej, jag ska inte klaga, det finns väl människor som har det värre ;) 
Har inte hänt så mycket idag, var i skolan och så som vanligt och det har regnat nästan hela dagen, vilket är sjukt kul :))) 
Åh, hatar hösten. Eller det är lite mysigt i början, men sen försvinner alla fina löv osv. och det blir helt grått och tråkigt. Längtar verkligen efter snön och jul just nu! Fast allra mest längtar jag ju efter sommaren igen.
 
Detta blev ett väldigt blandat inlägg, men whatever.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: