lindajjohanssonn.blogg.se

2012-11-03
15:18:59

I want you to rock me, rock me, rock me yeah.
Okej, nu kan jag skriva ett normalt inlägg, haha! :)
Var bara liiiite glad igår eftersom att vi fick biljetter till att se One direction den åttonde maj!!! Och nästan alla som läser min blogg vet hur mycket jag älskar dom, så ah..
Men det var faktiskt sjukt roligt att campa utanför konserthuset i Växjö med Daniella, Stina, Frida och Rebecca. 
Aja, ska sluta prata om det nu.. 
Har inte gjort så mycket idag, bara tagit en dusch egentligen.. Men jag ska snart till Frida och så ska vi fixa oss lite och så, sen blir det lite halloweenfest ikväll, fast ni får inte se min utklädnad ännu ;)
Hahah, helt ofixad. Superdupermegasöt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: