lindajjohanssonn.blogg.se

2012-11-06
21:00:38

Såhär kul har jag!
Tänkte göra en sån här eftersom att jag är galet uttråkad så varför inte?

UTSEENDE

Hur lång är du? 169 
Ögonfärg? blåa
Hårfärg? Ljusbrun typ? 
Är du nöjd med ditt utseende? Ibland.

FRITID
Du har varit på läger? Hahah ja.
Du kör handboll/basket? Skulle vara kul, men nej.
Du kör fotboll/innebandy? Inte längre
Du är ofta med kompisar? Så ofta jag kan.

 

DU TYCKER OM ATT
Kramas? Vem gör inte det? :)
Kyssas? Jaaa ;)
Prata? Ja, haha!
Sova? Bästa som finns.
Gå upp tidigt? Nej.
Lyssna på musik? Självklart!
Vara ensam? Nej.
Att vara kär? Aldrig varit kär.. :)
Vara i skolan? Berors på vad vi gör.

Kolla på film? Japp


HYGIEN
Hur ofta duschar du? Varje/varanann dag.
Använder du deo? Dum fråga, haha
Brukar du borsta tänderna varje dag? Nä, en gång om året ungefär :))
Använder du parfym? Vem gör inte det? 


KÄRLEK
Är du kär? Nej :)

Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Nej.
Är du rädd för kärleken? Nej, det tror jag inte..

BADGIRL/BADBOY
Kysst en främling? Kan ha hänt..
Gjort ett sugmärke? Kanske ;)

Pussat en tjej? Ja, haha.
Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nej?
Gråtit inför mer än 10 personer? Japp.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Inte precis, hahaha. 
Sovit bredvid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? absolut!
Gråtit dig till sömns? Har hänt någon gång.
Vaknat av att du gråter? Aldrig.
Slagit någon på skoj? ja
Blivit slagen på skoj? ja
Varit på sol semester? ja
Badat i havet? självklart

Har haft snöbollskrig? jaaa
Inte sovit på en hel natt? När jag var liten.. 
Varit på sjukhuset? Ja
Sovit i över 12 timmar? Lätt!
Sett en film mer än 10 ggr? Tror inte det
Varit ute en hel natt? Ja 
Bråkat med en vän? ja, alla vänner bråkar väl någon gång 


DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? COLA
Tv/Data? Dator
Blå/Rosa? Rosa.. :)


FRÅGOR
När kramade du någon sist? När skolan slutade.
Saknar du någon speciell person? Ja!
Har du svårt för att bli kär? Ja..
När kysste/hånglade du med någon sist? Helgen, på skoj då.
Är du singel? Jaaa
När fick du senast en komplimang? Idag i skolan någon gång.


HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: Tror inte det.
Hånglat med nån riktigt ful: Nej :)

hånglat med fler än 50 pers: neeej
Gjort något riktigt dumt: Ja..
Gjort något du verkligen ångrar: Ja.
Varit nykter på någon nyårsafton: Det har väl alla, haha!
Åkt ambulans: Japp.
Gjort nåt olagligt: kanske det 
Skämts över dina föräldrar: Ja. Vet faktiskt inte varför.
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja!
Vilka kläder sover du i: Tröja och trosor.
Vad hatar du verkligen: Spindlar, hahaha!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Räknas 1D och Justin..? ;) hahah, nej men inte varit kär bara gillat lite :)
Vill du gifta dig: Japp.
Vill du ha barn: Nej, men kommer förmodligen ändra mig när jag blir äldre :)

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: