lindajjohanssonn.blogg.se

2012-11-10
22:20:00

X factor UK
har varit hemma och pluggat hela dagen men tog en paus nu för att kolla på x factor UK.
Haha, det känns som att jag är den enda i hela sverige som hellre kollar på x factor UK än x factor SE.. Men sverige har verkligen förstört det programmet.. Ändå fortsätter jag kolla, haha :)
Har ju mina favoriter i den engelska verisionen, Rylan, District 3 och Union J. Eller jag gillar egentligen Rylan bara för att han är så härlig!
Union J, och ja, ett till pojkband.. Men one direction kommer alltid vara favoriterna ;)

Kommentar:
#1: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? har du msn? kan du skriva den isåfall? ja eller nej? fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? du har så vackra ögon med sötisen? kan du göra video inlägg sötisen när du borstar ditt vackra hår och platta det och locka håret med i video inlägg sötisen då?? HAR DU MSN? kan du skriva den isåfall sötisen du har den bästa bloggen som finns och snyggaste ja har set under bara ögon du har med snälla svara nu på allt då??

2012-11-10 @ 23:14:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: