lindajjohanssonn.blogg.se

2012-10-24
21:59:00

Klar med designen!
Har insett att det var ett tag sen jag skulle fixa en design här på blogg.se , men med lite hjälp av Frida och Daniella lyckades jag!
Kan ju skriva lite snabbt om vad som har hänt idag med, worst day ever typ. Vaknade mitt i natten av att jag hade världens hemskaste huvudvärk, men jag tog en alvedon och gick och la mig igen. Sen när alarmet ringde märkte jag att min mobil hade knappt laddats någonting, sen ser jag att min katt har tuggat av sladden?! Efter det stressar jag hela morgonen, fortfarande med huvudvärk och får åka moped till skolan eftersom att jag försov mig som vanligt.. I skolan skulle jag och Sofia dessutom redovisa ett SO arbete som vi inte var klara med, men det gick helt okej ändå. Efter det hade vi hemkunskap och då blev huvudvärken ännu värre, så jag fick åka hem efter det, sen har jag bara legat och vilat och kollat på film resten av dagen.. :)
 
Detta gjorde vi iallafall på hemkunskapen, värsta mästerkockarna! ;)

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: