lindajjohanssonn.blogg.se

2013-02-25
22:20:46

10 random fakta om mig.
1. Jag är rädd för allt. Mörker, höjder, småkryp (SPINDLAR!!!), sprutor, rävar, blod, ormar och åska.
2. Jag "följer" massa youtubers. Favoriterna är Capar-Lee, Jack (&Finn) Harries, Zoella, Marcus Butler och Tyler Oakley
3. Min drömkille är Luke Hemmings. 
4. Jag började nästan gråta när jag såg att han följde mig på twitter.
5. Om någon håller mina armar så att jag inte kan röra dom får jag panik. Får klaustrofobi typ, hahaha.
6. Jag har sjukt svårt för att bli nöjd med saker.
7. Jag älskar att träffa nya människor.
8. Om någon jag känner följder mig på twitter blockerar jag den. Så ni som faktiskt följer mig, känn er hedrade för att jag inte blockerat er ;)
9. Jag träffade Daniella idag för första gången på 12 (12!!!!!) dagar. 
10. Hälften av alla bilder på min mobil är antingen bilder på mig, mat eller mina katter.
Aldrig varit såhär rädd innan, haha!
ååh såå snygg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: