lindajjohanssonn.blogg.se

2013-02-10
21:55:03

Fiska likes?
Detta kommer bli ett jättekonstigt inlägg känner jag på mig redan nu, men iallafall. Jag satt och kollade på trailern till One directions film nyss och tänkte blogga om det men tänkte att ingen av mina läsare bryr sig så mycket. Efter det satt jag typ bara och tänkte lite och sen helt random insåg jag hur många det är som använder sig av Justin och One direction för att få likes och få tjejer att gilla dem. Varför ljuga/överdriva om att du gillar en artist? Och även om folk faktiskt gillar deras musik osv. varför försöka få likes av det? De flesta tycker ju bara att det är patetiskt, så varför gör ni det? :):):)
Okej, nu ska jag sluta sura över att folk använder mina babes för likes, måste faktiskt gå och lägga mig eftersom att jag knappt sovit någonting i natt. Vet inte vad jag gjorde i fredags men halva min arm och axeln är helt död.
Här är trailern dessutom om någon skulle vilja se.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: