lindajjohanssonn.blogg.se

2013-02-23
00:37:05

Jag vill med vara i england.
Hej mitt namn är Linda och jag är avundsjuk.
-Hej Linda.
 
Hahaha nej men åh va avundsjuk jag är på Daniella just nu!! Hon är ju som sagt i London för att se One direction konserten + 5 seconds of summer som är med dom. Och inte nog med det, hon har sett massa kändisar (Taylor Swift, One direction, Olly Murs). Dessutom är hon ju i London, min drömstad, även om jag aldrig har varit där, haha. Men det verkar så mysigt.
Så imorgon när hon är på konsert kommer jag förmodligen gå ifrån festen och sitta i ett hörn och gråta eller något, hahah! 
Men jag kommer iallafall få något från england när hon kommer hem. Får se vad det blir eftersom att hon hade köpt en tröja till mig, men den blev snodd.... 
Och jag vet att du läser det här Daniella och jag vill att du ska veta att jag hatar dig. Nej men du är bäst och ha så jäkla kuuul imoooon. Love youuuuu :*
 
~Bilder jag lånar från Daniella. Taylor, Niall, Zayn,Liam, Louis och Olly på röda mattan till brit awards!

Kommentar:
#1: Anonym

Nästa gång jag åker till London ska du och frida med! Promise! K love you mooore <3

2013-02-23 @ 00:41:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: