lindajjohanssonn.blogg.se

2013-01-28
20:26:51

Måndag.
hej hallå! Sitter just nu och myser med en kopp te som världens bästa mamma just kom upp med till mitt rum och jag funderar på att kolla på någon film, eftersom att jag har kollat klart på alla serier jag kollar på, och orkar inte börja på någon ny just nu.. Känner för övrigt att jag börjar bli sjuk igen. Åh, det måste vara något fel på mig, det är inte normalt att vara sjuk såhär ofta! 
Idag har det för övrigt inte hänt så mycket. Först en vanlig skoldag, sen stannade jag, Daniella, Frida och Stina kvar lite och jobbade med bildarbetet. Känns som att det behövdes eftersom att jag alltid tar så mycket tid på mig när vi gör bildarbeten, haha. Har iallafall gjort en bakgrund och lite andra saker, vill inte avslöja förens det är klart ;)
Men ska som sagt kolla på film nu, bloggar mer imon :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: