lindajjohanssonn.blogg.se

2013-01-10
11:11:25

Martin är gay
Rekord att jag inte försovit mig på två dagar, men självklart lyckades jag idag, hahah! 
Hade revy innan idag, och vi har redan kommit på några bra ideér, det kommer nog bli grymt kul. Nu ska vi iallafall ha engelska, fast vi ska bara kolla på film, så det är chill :)
Sen efter lunch har vi bara matte och no. Tur att vi har långlunch idag, för det var äcklig mat i skolan, så vi ska nog hem till sofia och äta. Bloggar kanske sen igen hos sofia om jag inte har något annat att göra :)
Hahah, jag vet inte vad jag gör på bilderna, fick panik
Sofia, gay, jag. Skojaba martin <333 fast nä, du är gay, men vi gillar dig ändå

Kommentar:
#1: sven

hehehhe, vilket mumsbit den där martin!!

2013-01-10 @ 11:12:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: