lindajjohanssonn.blogg.se

2013-01-18
22:26:00

"myskväll"
Först vill jag bara säga till er som inte vet att ni kan nå mig på mitt gamla nummer nu, 0706913428 :)
Har fortfarande inte så mycket annat att blogga om. Var ju hos daniella innan, sen var vi med felix, martin och filip en stund, och nu sitter jag här och kollar på film och äter dipp. Hahah, kul fredag, wopwop.
Föresten, en grej som de flesta gör är att när de inte är ute och festar är med kompisar osv.. De skriver alltid typ "myskväll" eller "mys med familjen". När jag inte festar eller är med kompisar sitter jag bara vid datorn typ, vad är det som är mysigt med det? Hahahha. Åh jag är så forever alone ibland.
Aja, ska fortsätta med att kolla på film, sen något till avsnitt av Super natural kanske. Har sett två, och båda var lika läskiga.. 
Men kommer förmodligen blogga imon :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: