lindajjohanssonn.blogg.se

2013-01-01
18:59:00

NYÅR
Nytt år och sånt nu ju! Hade galet kul igår kväll, eller tills jag och Fridis blev inlåsta på en toa, och jag trodde vi skulle dö därinne.. Men vi kom ut, hahah! 
Började kvällen hos Daniella, fixade mig och lite sånt där, sen gick vi till några Daniella känner och åt där, sen gick vi till Martin :)
Föresten kom på att jag har fortfarande inget nyårslöfte.. Aja, håller ändå aldrig dom.
 
Vi tre är bäst, så är det bara! :)
Daniella, Sofie, Stina och jag.
Hahah, åh lilla sofie, alltid lika galen :)
Vet faktiskt inte varför, men har hur många bilder som helst där massa människor pussar mig på kinden. Här är några av bilderna iaf :)
 
Riktigt lyckat nyår, hoppas resten av året blir lika bra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: