lindajjohanssonn.blogg.se

2013-01-06
22:07:00

Träna!
Såg nyss Fridas inlägg om att hon skulle börja träna och känner att jag kanske borde följa hennes exempel.. Så imon ska jag börja på riktigt! Ska inte säga att jag börjar med det nästa vecka eller liknande mer, haha! 
Dessutom hittade jag några tips, för oftast när man är uttråkad går man kanske och kollar om det finns något gott i köket, är här är några bra förslag du kan göra istället! :)
-Istället för att äta, drick vatten. Oftast när man känner sig lite hungrig är man egentligen törstig.
-Om du bara är sugen på något, ät en frukt.
-Om du har tråkigt, gör några sit-ups, upphopp eller vad som helst.
-Städa ditt rum. 
-Fixa naglarna, håret eller likande.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: