lindajjohanssonn.blogg.se

2013-03-13
21:00:00

Jag tänkte vara lite gullig med ett hjärta i slutet.
Wooo, fick hem papprena om att jag får övningsköra idag! Så nu är det bara att vänta tills jag fyller år! :)
Jag kommer inte ens våga.. Hahahah, tänk er mig köra en bil! 
Dessutom har jag och Fridis (äntligen) bokat tåg och sånt till stockholm den 22a april när vi ska se Justin. Fast vi måste boka tills den 8e maj med, eftersom att vi ska se One direction då, hahah :)
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Pluggade lite efter skolan, eftersom att jag inte gjorde det igår...
Och såklart kollade jag på det nya PLL avsnittet, och just nu sitter jag och Fridis och pratar om det som vi alltid gör, typ "tror du att det var hon som gjorde det?" "är han verkligen död?" osv. hahaha
So many questions.
Men nu ska jag gå och ta en lång varm dusch, sen gå och lägga mig! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: